۶ آبان ۱۳۹۹، ۹:۰۶

تقوی در گفتگو با مهر:

تیم‌ها می‌توانستند به دو روش رای دهند/شروع لیگ والیبال از ۱۴ آبان

تیم‌ها می‌توانستند به دو روش رای دهند/شروع لیگ والیبال از ۱۴ آبان

دبیرکل فدراسیون والیبال از احتمال شروع مسابقات لیگ برتر از 14 آبان خبر داد و گفت: در رای‌گیری برای نحوه برگزاری لیگ تیم‌ها می‌توانستند به دو روش رای دهند.

به گزارش خبرنگار مهر پس از جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال قرار شد رقابت‌های دور رفت به صورت متمرکز به میزبانی تهران و دور برگشت نیز به روش VNL انجام شود.

نکته قابل تامل این بود که در مرحله رای گیری برای انجام دور رفت نتیجه ۹ بر ۷ شد و برخی از تیم‌ها از جمله قزوین به هر دو پیشنهاد رای دادند.

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مرحله رای گیری دور رفت گفت: این حق برای همه تیم‌ها وجود دارد و می‌توانند به هر دو روش رای دهند و منطقی است. برخی تیم‌ها با یک روش موافقت کردند، برخی تیم‌ها نیز با دو روش موافق بودند.

وی در پاسخ به این سئوال که نقش شهرام عظیمی سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات در نشست هم اندیشی چه بود چرا که نادر انصاری تمام روش‌ها و پیشنهادات را بررسی و توضیح می‌داد، گفت: در چند روز شهرام عظیمی در تمام جلسات وبیناری حضور داشت و پیشنهادات را بررسی می‌کرد. تمام تنظیمات جلسه هم اندیشی و بررسی نقاط قوت و ضعف را عظیمی انجام داد. طبیعی است که به عنوان رئیس در جلسه صحبتی نکند و دبیر توضیحاتی را ارائه دهد.

تقوی درباره زمان شروع رقابت‌های دور رفت نیز گفت: اگر شرایط سالن‌ها مهیا باشد احتمالاً مسابقات از ۱۴ آبان آغاز خواهد شد.

کد خبر 5056901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha